Jeigu Jūsų įmonei svarbu ryšiai su klientais ir partneriais, turbūt nuolat stengiatės palaikyti gerą įmonės įvaizdį. Tai priklauso ne tik nuo Jūsų teikiamų paslaugų ar prekių kokybės, bendravimo ir personalo darbo. Ryšius su klientais stiprina ir kitokios bendravimo formos. Pavyzdžiui, klientams rengiami renginiai. Ar verta apie juos galvoti ir kokie jie galėtų būti?
Renginiai klientams: taip!
Renginiai klientams ir partneriams yra labai gera iniciatyva ir puiki įmonės tradicija. Tokie renginiai padeda stiprinti ryšius, išlaikyti lojalius klientus. Taip pat įmonė kelia savo prestižą ir gerina įvaizdį prieš klientus bei partnerius. Kartu renginiai yra puiki proga pristatyti savo naujus produktus ir taip didinti savo vardo bei paslaugų ar prekių žinomumą.
Renginiai klientams: ne?
Vienintelė priežastis, kodėl galima atsisakyti rengti renginį klientams – tai kainuoja. Tai yra vienintelis tokių renginių trūkumas. Tačiau tinkamai pasirinkus scenarijų, renginį galima surengti ir neišleidžiant daug pinigų. Tereikia apgalvoti skirtingas renginio idėjas.
Kokį renginį organizuoti?
Renginiai įmonės partneriams ir klientams gali būti labai įvairūs. Tai priklauso nuo progos, renginio tikslo ir kam jis skirtas. Renginiai, pagal jų tipą gali būti skirstomi į privačius ir viešus renginius.
Privatūs renginiai klientams
- Įmonės gimtadienio vakarėliai. Pavyzdžiui, klientai labai dažnai kviečiami į įmonės gimtadienio vakarėlius, kur pristatomi įmonės metiniai pasiekimai ir kartu surengiama smagi šventė ne tik darbuotojams, bet ir klientams. Tai puiki proga sustiprinti ryšius su savo klientais ir pabendrauti su jais neformalioje aplinkoje.
- Kalėdiniai vakarėliai. Gana panašaus tipo renginiai, kurie dažniausia organizuojami privačiai. Kalėdinis renginys yra puiki proga pabendrauti su savo klientais, padėkoti jiems padovanojant simbolines šventines dovanėles.
Vieši renginiai klientams
- Produkto, naujų paslaugų pristatymas. Tokio tipo viešas renginys gali vykti tiek kaip konferencija, tiek kaip renginys lauke. Į tokius renginius įprasta kviesti klientus ir partnerius, kad būtų pateikiama jiems aktuali informacija.
- Viešas reklaminis renginys mieste. Jeigu norite padidinti savo žinomumą ir padėkoti savo klientams bei pritraukti naujų, galite surengti reklaminį renginį mieste. Pavyzdžiui, jo metu galima dovanoti praeiviams dovanėlių su Jūsų produkcija, kviesti dalyvauti konkurse ar loterijoje.
- Koncertas ar sporto varžybos. Tokio tipo vieši renginiai organizuojami ne įmonės. Tačiau tai puiki proga pakviesti klientus praleisti laisvalaikį neformalioje aplinkoje.