ziogas trys karaliai renginiu vedejas Remigijus Žiogas vestuves trys karaliai, renginiu organizavimas, remigijus ziogas, imoniu sventes, gimtadienis, jubiliejus, išleistuvės, renginių organizavimas, renginių vedėjai, vestuvių vedėjas, įmonių šventės organizavimas, komandos formavimo renginiai, motyvaciniai renginiai, online renginių organizavimas, DJ paslaugos, garso ir šviesos įranga nuoma, švenčių dekoravimas, renginių scenarijų kūrimas, renginių techninis aptarnavimas, įmonės vakarėlio organizavimas, renginių planavimas, renginių koordinavimas, renginių vedėjas Klaipėda, profesionalus renginių vedėjas, vestuvių planavimas, renginių organizavimo paslaugos, renginių vedėjų paslaugos,renginių organizavimas, renginių organizavimo paslaugos, profesionalus renginių organizatorius, renginių planavimas, renginių koordinavimas, renginių scenarijų kūrimas, renginių techninis aptarnavimas, švenčių organizavimas, švenčių planuotojas, renginių paslaugos Lietuvoje, vestuvių vedėjas, profesionalus vestuvių vedėjas, vestuvių planavimas, vestuvių organizavimas, vestuvių organizatorius, vestuvių vedėjai Lietuvoje, vestuvių vedėjas Klaipėda, vestuvių DJ paslaugos, vestuvių dekoravimas, vestuvių šventės organizavimas, įmonių šventės organizavimas, įmonės vakarėlio organizavimas, įmonės renginių planavimas, komandos formavimo renginiai, team building renginiai, motyvaciniai renginiai, įmonių renginiai su vedėju, verslo renginių organizavimas, įmonės Kalėdinis vakarėlis, garso įranga nuomai, šviesos įranga renginiams, garso ir šviesos įranga nuoma, DJ aparatūros nuoma, renginių techninis aptarnavimas, scenos įranga nuomai, apšvietimo nuoma renginiams, švenčių dekoravimas, renginių dekoravimas, vestuvių dekoratorius, scenografija renginiams, šventės stilizavimas, dekoracijų nuoma, balionų dekoras, online renginių organizavimas, nuotolinių renginių planavimas, virtualūs renginiai įmonėms, hibridiniai renginiai, transliacijos internetu, online renginio vedėjas, virtualus renginių organizatorius, renginių vedėjas Klaipėda, renginių vedėjas Vilnius,renginių vedėjas Kaunas,renginių vedėjas Šiauliai,renginių vedėjas Panevezys, renginių organizavimas Klaipėda, vestuvių vedėjas Klaipėdoje, DJ Klaipėda, įmonių šventės Klaipėda, švenčių organizavimas Klaipėda, DJ Kaunas, DJ Vilnius, DJ Panevezys, DJ Siauliai, renginių organizavimas Vila Baluošas, renginių organizavimas Uosos sodyba, renginių organizavimas Riešutas SPA, renginių organizavimas Ramybės šaltinis, renginių organizavimas Du Horizontai, renginių organizavimas Želvė Village & SPA, renginių organizavimas Župė De Lux, renginių organizavimas Paverknės sodyba, renginių organizavimas Jurkampis, renginių organizavimas Dobilynė, renginių organizavimas Piliakalnio sodyba, renginių organizavimas Latkrantė, renginių organizavimas Voverė, renginių organizavimas Spalio krantas, renginių organizavimas Green Harmony, renginių organizavimas Radisson Blu Hotel Lietuva, renginių organizavimas Artis Centrum Hotels, renginių organizavimas Best Western Vilnius, renginių organizavimas Vilnius Grand Resort, renginių organizavimas Kempinski Hotel Cathedral Square, renginių organizavimas Park Inn by Radisson Kaunas, renginių organizavimas Moxy Kaunas Center, renginių organizavimas Magnus Hotel, renginių organizavimas Best Baltic Hotel, renginių organizavimas Santaka Hotel, renginių organizavimas Gaspar's, renginių organizavimas Nineteen18, renginių organizavimas Džiaugsmas, renginių organizavimas Vila Komoda, renginių organizavimas Gastronomika, renginių organizavimas Arrivée, renginių organizavimas Šturmų švyturys, renginių organizavimas Todá, renginių organizavimas Da Antonio, renginių organizavimas Momo Grill, renginių organizavimas Monai, renginių organizavimas Telegrafas

Norint surengti net ir mažą įmonės renginį, reikia tinkamai pasirinkti jo koncepciją, dėl to, jeigu tik yra galimybė, patartina kviesti savo srities profesionalus – renginių organizatorius. Tačiau jeigu dėl įvairiausių priežasčių pasirinkote organizuoti šventę patys, šis straipsnis padės jums susidėlioti kertinius etapus, kad renginys pavyktų. Dažniausiai renginio organizavimas patikimas žmogiškųjų išteklių vadovui arba personalo specialistui, o jie šioje srityje neturėdami patirties gali nepasiekti visų renginiui keliamų tikslų. Įmonės renginiai yra skirti ugdyti įmonės kultūrą, jie yra svarbi personalo motyvacijos sudedamoji dalis, kuri formuoja įmonės įvaizdį ne tik viduje, bet ir išorėje.
trys-karaliai-logo

Pagrindiniai aspektai:

1. Aiškiai nurodykite renginio tikslą ir pagrindinius uždavinius.

2. Sukurkite iniciatyvinę darbuotojų darbo grupę. Organizacinio komiteto narių skaičius neturėtų viršyti 5-6 žmonių (jei dalyvių yra apie du šimtus) – tai yra optimalus kiekis, norint efektyviai pasiskirstyti organizacinius darbus. Tačiau nepamirškite, kad šie žmonės taip pat bus ir renginio dalyviai, taigi jums rekomenduojame pagalvoti, kas atliks renginio vedėjo ar koordinatoriaus vaidmenį viso renginio metu.

3. Sudarykite darbų sąrašą, paskirstykite funkcijas ir nustatykite terminus.

4. Paskirstykite atsakomybę tarp darbo grupės narių. Skirstydami darbus įvertinkite kiekvieno asmens įgūdžius, galimybes ir norus:

  • Pasirinkite arba paskirkite viso renginio koordinatorių
  • Kūrybingiems grupės nariams paveskite sukurti koncepciją ir veiksmų planą
  • Paskirkite atsakingą asmenį už vietos parinkimą, logistika
  • Pagalvokite, kas rūpinsis būtinomis paslaugomis (maitinimas, garso/šviesos aparatūra, pramogos, dovanos ir kt.)
  • Numatykite asmenį, kuris sudarys renginio sąmatą
    Visas šias funkcijas gali atlikti bet kuris darbuotojas, kuris pareiškia norą ir turi reikalingų įgūdžių tokiems darbams atlikti.

5. Nuspręskite, kuris iš darbuotojų ves renginį (patirtis rodo, kad tai yra gana sunki užduotis neturinčiam patirties asmeniui). Tam labiausiai tinka meniški ir charizmatiški žmonės, kurie sugeba atkreipti publikos dėmesį ir suburti visus šventės dalyvius.

6. Apsvarstykite galimas nenumatytas aplinkybes ir jų sprendimo būdus. Nuspręskite, kuris iš komandos geba greitai ir tiksliai reaguoti į situaciją ir priimti sprendimus „čia ir dabar“. Profesionalūs organizatoriai, žinodami apie tokių aplinkybių galimybę, iš anksto numato atsarginius variantus.

7. Kai kurie darbuotojai gali turėti savo supratimą apie pavaldumą neformalioje aplinkoje – nepamirškite šio aspekto. Jeigu pagrindinis tikslas yra suformuoti demokratišką įmonės kultūrą, verta apsvarstyti tinkamas vadovų, dalyvaujančių renginyje, funkcijas.

8. Formuodami renginio koncepciją, nepamirškite atsižvelgti į darbuotojų lytį ir amžių bei jų galimybes įvykdyti tam tikras, pavyzdžiui, sportines užduotis.

komanda - trys karaliai, renginiu organizavimas, remigijus ziogas, imoniu sventes, renginių organizavimas, renginių vedėjai, vestuvių vedėjas, įmonių šventės organizavimas, komandos formavimo renginiai, motyvaciniai renginiai, online renginių organizavimas, DJ paslaugos, garso ir šviesos įranga nuoma, švenčių dekoravimas, renginių scenarijų kūrimas, renginių techninis aptarnavimas, įmonės vakarėlio organizavimas, renginių planavimas, renginių koordinavimas, renginių vedėjas Klaipėda, profesionalus renginių vedėjas, vestuvių planavimas, renginių organizavimo paslaugos, renginių vedėjų paslaugos,renginių organizavimas, renginių organizavimo paslaugos, profesionalus renginių organizatorius, renginių planavimas, renginių koordinavimas, renginių scenarijų kūrimas, renginių techninis aptarnavimas, švenčių organizavimas, švenčių planuotojas, renginių paslaugos Lietuvoje, vestuvių vedėjas, profesionalus vestuvių vedėjas, vestuvių planavimas, vestuvių organizavimas, vestuvių organizatorius, vestuvių vedėjai Lietuvoje, vestuvių vedėjas Klaipėda, vestuvių DJ paslaugos, vestuvių dekoravimas, vestuvių šventės organizavimas, įmonių šventės organizavimas, įmonės vakarėlio organizavimas, įmonės renginių planavimas, komandos formavimo renginiai, team building renginiai, motyvaciniai renginiai, įmonių renginiai su vedėju, verslo renginių organizavimas, įmonės Kalėdinis vakarėlis, garso įranga nuomai, šviesos įranga renginiams, garso ir šviesos įranga nuoma, DJ aparatūros nuoma, renginių techninis aptarnavimas, scenos įranga nuomai, apšvietimo nuoma renginiams, švenčių dekoravimas, renginių dekoravimas, vestuvių dekoratorius, scenografija renginiams, šventės stilizavimas, dekoracijų nuoma, balionų dekoras, online renginių organizavimas, nuotolinių renginių planavimas, virtualūs renginiai įmonėms, hibridiniai renginiai, transliacijos internetu, online renginio vedėjas, virtualus renginių organizatorius, renginių vedėjas Klaipėda, renginių vedėjas Vilnius,renginių vedėjas Kaunas,renginių vedėjas Šiauliai,renginių vedėjas Panevezys, renginių organizavimas Klaipėda, vestuvių vedėjas Klaipėdoje, DJ Klaipėda, įmonių šventės Klaipėda, švenčių organizavimas Klaipėda, DJ Kaunas, DJ Vilnius, DJ Panevezys, DJ Siauliai, renginių organizavimas Vila Baluošas, renginių organizavimas Uosos sodyba, renginių organizavimas Riešutas SPA, renginių organizavimas Ramybės šaltinis, renginių organizavimas Du Horizontai, renginių organizavimas Želvė Village & SPA, renginių organizavimas Župė De Lux, renginių organizavimas Paverknės sodyba, renginių organizavimas Jurkampis, renginių organizavimas Dobilynė, renginių organizavimas Piliakalnio sodyba, renginių organizavimas Latkrantė, renginių organizavimas Voverė, renginių organizavimas Spalio krantas, renginių organizavimas Green Harmony, renginių organizavimas Radisson Blu Hotel Lietuva, renginių organizavimas Artis Centrum Hotels, renginių organizavimas Best Western Vilnius, renginių organizavimas Vilnius Grand Resort, renginių organizavimas Kempinski Hotel Cathedral Square, renginių organizavimas Park Inn by Radisson Kaunas, renginių organizavimas Moxy Kaunas Center, renginių organizavimas Magnus Hotel, renginių organizavimas Best Baltic Hotel, renginių organizavimas Santaka Hotel, renginių organizavimas Gaspar's, renginių organizavimas Nineteen18, renginių organizavimas Džiaugsmas, renginių organizavimas Vila Komoda, renginių organizavimas Gastronomika, renginių organizavimas Arrivée, renginių organizavimas Šturmų švyturys, renginių organizavimas Todá, renginių organizavimas Da Antonio, renginių organizavimas Momo Grill, renginių organizavimas Monai, renginių organizavimas Telegrafas, renginiu vedeju kainos, nijole pareigyte vestuviu vedeja kaina

9. Galbūt jūsų biudžetas leis išsinuomoti jau parengtą iškylų vietą. Tačiau, jeigu renginį organizuojate tiesiog lauko erdvėje, atkreipkite dėmesį į šiuos dalykus:

  • Leidimas renginio organizavimui iš vietos administracijos
  • Elektros tiekimas (įvado tipas, galia)
  • Tualetai su praustuvėmis
  • Maitinimas
  • Šventės vietos apipavidalinimas – baldų, palapinių nuoma ir kt.
  • Iš anksto numatykite teritorijos sutvarkymo klausimą.

10. Sunkumai, su kuriais galite susidurti:

  • Jūsų suburta renginio organizacinė grupė greičiausiai negalės visavertiškai dalyvauti renginyje, o jo metu dirbs koordinacinį darbą. Pagalvokite apie kompensacijas, nenuvilkite darbuotojų.
  • Jeigu norite įtraukti į scenarijų darbuotojų pasirodymus – tai nėra prasta idėja. Tačiau, iš tiesų, tokia idėja viena iš sunkiausiai įgyvendinamų, ji reikalauja laiko ir kūrybiškumo bei techninių galimybių įvertinimo.
  • Bet kurioje komandoje yra žmonių, kurie visada kažkuo nepatenkinti – tai natūralu ir į tai reaguokite ramiai. Priežastys gali būti įvairios, reikia tik tikėtis, kad renginio metu nuotaika pasitaisys.
  • Techninė pagalba: garsas ir šviesa, laužas, maisto gaminimas ir kt.
  • Sauga – traumos renginių metu tikrai nėra labai retos, dėl to daugelis organizatorių į savo paketą įtraukia dalyvių draudimą
  • Pasiruošimas visoms įmanomoms oro sąlygoms
    Pabaigai, įmonės renginį tikrai galite susiorganizuoti ir patys, tačiau jo sėkmė priklauso nuo koordinatoriaus ir suburtos vidinės komandos darbo kokybės.

Artėja įmonės renginys?

Mūsų komanda pasirengusi Jums padėti!

Susisiekite

Ar norite, kad mes suorganizuotume Jūsų šventę? Susisiekite su mumis jau dabar – čia!

Taip pat nepamirškite sekti mūsų socialinių tinklų – čia!