Įmonės renginio tikslo pasirinkimas

Šiandien plačiau pakalbėsime apie tai, koks renginio formatas labiausiai tinka pasirinktam tikslui pasiekti.

Komandos formavimas

Jei tikslas yra sustiprinti bendruomenės dvasią, paspartinti naujų darbuotojų adaptaciją ir išspręsti kitas kolektyvines problemas – rinkitės komandinius žaidimus ar renginio formatą, kurio metu rezultatų galima pasiekti tik bendromis pastangomis. Pavyzdžiui, teatralizuoti vaidinimai – ruošimosi metu darbuotojai ilgą laiką dirba komandoje, o sėkmingas pasirodymas sukuria bendrystės jausmą, žmonės dalijasi teigiamomis emocijomis vienas su kitu. Komandos dvasią taip pat formuoja į socialines problemas orientuoti renginiai, pavyzdžiui, šeštadieninė talka.

trys-karaliai-logo

Renginio tikslas – įsitraukimas ir motyvacija

Šį tikslą pasieksite surengę darbuotojams kūrybinę šventę, pavyzdžiui, kulinarinį vakarėlį, kurio metu kuriama kažkas savo rankomis. Darbuotojai taip pat dažniausiai mielai dalyvauja labdaringuose renginiuose, pavyzdžiui, galite kartu pristatyti dovanas našlaičiams ar senelių namams.
Šventės idėja gali būti bet kokia, svarbiausia atsiminti, kad kuo daugiau darbuotojų dalyvaus ir prisidės prie renginio, tuo stipresnį įspūdį jis paliks.

Tikslas paskatinti už nuopelnus

Banketai ir furšetai su įdomia programa yra tinkamas formatas darbuotojams apdovanoti. Renkantis šį renginio tipą, reikėtų pagalvoti, kuo užimti žmones, kad jie nenuobodžiautų. Galite surengti konkursą ir apdovanojimą geriausiems darbuotojams. Pavyzdžiui, kasmetiniame įmonės renginyje geriausius rezultatus pasiekusiems komandos nariams galima įteikti dovanas arba paskelbti apie jiems įteikiamas pinigines išmokas. Konkursai vyksta tam tikrą laiką prieš renginį, o jau renginyje skelbiami nugalėtojai.

Renginio metu pasiekti keletą tikslų? Tai įmanoma.

Optimaliausias variantas, jei renginiui keliate keletą skirtingų tikslų – renginys lauke/komandos formavimas ir taip pat surengiate furšetą. Vadovams šis formatas yra priimtiniausias, nes jis išsprendžia maksimalų užduočių skaičių. Šiam formatui mes rekomenduojame pasikviesti profesionalius renginių organizatorius.

Gyvenimo istorija 2: Neteisingai pasirinktas formatas gali sugadinti renginį

Naujasis bendrovės Y vadovas nusprendė organizuoti savo skyriaus sporto varžybas. Tačiau daugelis skyriaus darbuotojų nebuvo tokio amžiaus, kad galėtų dalyvauti sudėtingose rungtyse – programa buvo sudaryta neatsižvelgiant į komandos ypatybes, dėl to nemaža dalis darbuotojų nuobodžiai stebėjo varžybas. Tokiu atveju geriau tinka intelektualesnės pramogos, pavyzdžiui, viktorinos ar kūrybinės užduotys.

Efektyvumas: vertinimo kriterijus nustatome pasiruošimo etape

Po renginio svarbu pasidaryti išvadas. Norėdami tai padaryti, turite nusistatyti rodiklius, kuriuos vertinsite po renginio.

Organizavimo efektyvumas

Renginio organizavimo lygis: kiek žmonių atvyko ar visi liko patenkinti, kaip sklandžiai vyko renginys ir pan.

Organizavimo efektyvumas matuojamas naudojant vartotojų lojalumo indeksą.

Jis apskaičiuojamas taip: lojalių renginiui darbuotojų dalis atėmus neigiamai nusiteikusius darbuotojus. Norėdami rinkti atsiliepimus, atlikite apklausą iškart po renginio. Apklausa turėtų būti anoniminė, taigi informacija bus tikslesnė.

Marketingo efektyvumas

Iškeltų tikslų pasiekimas. Marketingo efektyvumas apskaičiuojamas pagal tris indeksus:

  1. Darbuotojų įsitraukimo indeksas. Tai yra įtrauktų darbuotojų dalis, kurie siekia dirbti įmonėje, teigiamai apie tai kalba bendraudami su kolegomis ir pažįstamais. Įsitraukimas yra svarbus, kad darbuotojai jaustų savo vertę, o įmonių renginiai yra vienas iš būdų parodyti darbuotojams, kad įmonė juos vertina. Jie taip pat parodo darbdavio vertę, leisdami papasakoti apie įmonės vietą rinkoje, jos laimėjimus ir planus.
    Po renginio reiktų atlikti įsitraukimo testą.
  2. ROI – investicijų grąžos koeficientas.
    Šis koeficientas įvertinamas tik ilgalaikėje perspektyvoje. Jei darbuotojai lojalūs kompanijai, jie nepereina dirbti pas kitus darbdavius, yra mažesnė darbuotojų kaita, išlaidos personalo paieškai ir mokymui. Be to, lojalūs darbuotojai dirba efektyviau, atnešdami įmonei daugiau pelno.
    Skaičiavimo formulė atrodo taip:
    (pajamos – savikaina) ÷ investicijų suma x 100%
    Suskaičiuoti ROI po vieno renginio praktiškai neįmanoma, todėl kad tai nėra tiesiogiai susiję su pardavimais. Tačiau reguliariai vykstant šventiniams renginiams galima atsekti ryšį tarp tikslų pasiekimo ir pelno padidėjimo.
  3. Darbdavių patrauklumo indeksas.
    Stiprus prekės ženklas yra patrauklesnis vertingiems darbuotojams. Kalbant apie renginius galima sudominti potencialius darbuotojus.
    Darbdavių patrauklumo indeksas apskaičiuojamas dviem būdais: apklausiant darbuotojus naudojant specialius klausimynus ir apklausiant potencialius darbuotojus, siekiant įvertinti jų požiūrį į kompaniją. Klausimų sąrašą sudaro personalo specialistai, atsižvelgdami į įmonės veiklos specifiką ir jos pozicijas rinkoje.
    Reguliarūs įmonės renginiai prisideda prie įmonės kultūros formavimo, gerina psichologinį klimatą kolektyve, padeda sistemingai dirbti motyvuojant personalą.

Išvados

Pirmasis žingsnis į sėkmę organizuojant įmonės renginį yra tikslų nustatymas:

  1. Aiškus renginio tikslas padės nustatyti formatą ir pasirinkti šventės idėją.
  2. Vadovaudamiesi tikslu, suprasite, kokie efektyvumo kriterijai yra svarbūs kompanijai.
  3. Tikslas padės išvengti chaoso, kuris prasideda, kai šventė neturi konkrečios idėjos ir kompetentingo valdymo iš šalies.
  4. Tikslas leis jums organizuoti renginį taip, kad darbuotojai gautų reikalingą emocinę patirtį.
  5. Gerai apgalvota renginio struktūra išsprendžia išsikeltas užduotis, struktūros trūkumas lemia pinigų švaistymą.

Organizuoti renginį patiems ar susisiekti su renginių agentūra? Atsakymas priklauso nuo to, kiek žmonių dalyvauja šventėje ir kokia sudėtinga yra jo programa.
Jei renginys skirtas 20–30 žmonių, jis vyks biure ar kavinėje – galite organizuoti renginį savo jėgomis.
Jei įmonėje dirba daugiau nei šimtas darbuotojų, turite įgyvendinti keletą užduočių, surengti ir vakarėlį, ir komandos formavimą, ir atlikti kūrybines užduotis – tokiu atveju tik profesionalas gali sklandžiai vesti sudėtingą renginį.
Nepriklausomai nuo to, kuris variantas jums tinka, nepamirškite atidžiai parengti renginio biudžeto. Apie tai plačiau skaitykite čia.

Artėja įmonės renginys?​​

Mūsų komanda pasirengusi Jums padėti!​​

Susisiekite

  • Continue reading
  • Continue reading
  • Continue reading
  • Continue reading
  • Continue reading