Prieš organizuojant įmonės renginį, reikia pradėti nuo renginio tikslo išsikėlimo. Tik tada renginys bus naudingas kompanijai ir įdomus darbuotojams. Neskubėkite ieškoti renginių organizavimo agentūros/įmonės ar nuomotis banketinės salės. Gerai šventei nepakanka surinkti personalą ir padengti šventinį stalą.

Tikslo išsikėlimas – pirmas pasiruošimo žingsnis. Žinodami, kokiu tikslu organizuojate renginį, jūs suprasite, kokias užduotis reikės įvykdyti, kokią šventės formą geriau pasirinkti ir kaip po to įvertinti efektyvumą.

ĮMONĖS RENGINYS BE TIKSLO – VĖJAIS IŠLEISTI PINIGAI

trys-karaliai-logo
Pati didžiausia klaida – manyti, kad įmonės šventės yra paprasti pasilinksminimai, nereikalaujantys tikslų išsikėlimo ir organizavimo. To pasekoje kompanijos renginiai tampa formalumu ir apie kokius nors teigiamus rezultatus kalbėti net neverta. Viskas pavirsta arba į išgertuves arba į nuobodų oficialų renginį, į kurį darbuotojai renkasi tik dėl baimės būti atleisti.
Tikslo suvokimas padeda organizuoti programą taip, kad būtų įtraukiami darbuotojai, padedant jiems atskleisti savo gebėjimus. Vadovai suprasdami renginio tikslą ir patys noriai dalyvauja renginyje, tuomet ir darbuotojai turi galimybę pabendrauti su jais neformalioje aplinkoje, parodyti save iš gerosios pusės – jiems atsiranda motyvacija, noras dalyvauti šventėje.
Gyvenimo istorija Nr. 1: Nėra tikslo, nėra ir šventės
Kompanijos X personalo skyriaus vadovė pastebėjo, kad konkurentai kiekvienais metais visų didžiųjų švenčių metu organizuoja renginius. Ji nusprendė, kad jiems taip pat reikia organizuoti kovo 8-osios šventę. Tuo tikslu buvo užsakyta kavinė, padengti stalai su dideliu kiekiu alkoholinių gėrimų ir maisto, sudarė sutartį su renginio vedėju. Atrodo, ko dar reikia kolektyvo suartinimui? Visgi, vedėjo juokeliai darbuotojams nepatiko, jie nuobodžiavo, tačiau bijojo išeiti anksčiau laiko. Dėl to keletas dalyvių persistengė su alkoholiu, pora kolegų susipyko beveik iki muštynių, o vadovui teko organizuoti pergėrusių darbuotojų išvežiojimą po namus su taksi.

Kokie gali būti įmonės renginio tikslai?

Tikslą reikia rinktis atsižvelgiant į dabartinius kompanijos poreikius. Dažniausiai įmonės organizuoja renginius, kad:

  • Padėtų naujiems darbuotojams įsilieti į kolektyvą (aktualu, jei kompanijoje įvyko dideli (globalūs) etatų pasikeitimai, daug naujokų).
  • Apdovanotų darbuotojus už pasiekimus darbe, pažymėti ataskaitinio laikotarpio pabaigą arba didelio projekto pabaigą.
  • Padidintų darbuotojų lojalumą kompanijai, suformuotų teigiamų emocijų kapitalą, motyvuotų darbuotojus darbui.
  • Suformuotų kolektyvą, išmokytų personalą dirbti kartu sprendžiant uždavinius, išspręstų konfliktines situacijas tarp darbuotojų.
  • Įvertintų darbuotojus, išryškintų būsimus lyderius/vadovus, suformuotų komandas naujam projektui, supažindintų skirtingų skyrių darbuotojus vienus su kitais.
  • Supažindintų darbuotojus su darbo naujovėmis kompanijoje: nauja misija ar himnu, padalijimu ar dviejų kompanijų susiliejimu.
  • Pritrauktų potencialius darbuotojus (išorinis renginio viešinimas ir dirbančiųjų atsiliepimai socialiniuose tinkluose ar tinklapiuose pritraukia personalą iš išorės).
    Įmonės renginiai nebūtinai nukreipti tik į darbuotojus, renginiai taip pat organizuojami partnerių lojalumui skatinti ir kompanijos pasiekimams demonstruoti.

Tikslų pasiekimo būdai

Yra trys pagrindinės užduotys, kurias turite išspręsti, kad pasiektumėte įmonės renginio tikslą:

1. Pasirinkti formatą ir idėją.

2. Teisingai organizuoti, nieko nepraleisti.

3. Tiksliai žinoti, kaip vėliau įvertinsite efektyvumą.

Formato pasirinkimo algoritmas yra paprastas: žiūrime į tikslą ir pasirenkame programą, kuri yra tinkamiausia jam pasiekti.

Artėja įmonės renginys?​

Mūsų komanda pasirengusi Jums padėti!​​

Susisiekite

  • Continue reading
  • Continue reading
  • Continue reading
  • Continue reading
  • Continue reading