Naujoji uosto g. 3 92118, Klaipėda
+370 609 74445;
+370 607 27161
direktorius@tryskaraliai.lt

Renginių organizatoriai: įmonių šventės – nebe mišrainių baliai

Renginių organizatoriai: įmonių šventės – nebe mišrainių baliai

Atėjus vasarai įvairių įmonių darbuotojai ima rengtis tradicinėms jų kolektyvo vasaros šventėms. Renginių organizatoriai pabrėžia, kad jos tampa vis įdomesnės, atsirado net švenčių mados.

Pasak renginių ir pramogų organizavimo bendrovės „Trys karaliai“ direktoriaus Remigijaus Žiogo, per aštuonerius darbo metus sukaupta patirtis bei energingas kolektyvas leidžia pasiūlyti unikalias ir netradicines šventes.

Nori įspūdžių

R. Žiogo teigimu, pastaruoju metu itin matomas įmonių noras atsisakyti įprastų švenčių scenarijų ir suteikti darbuotojams kuo daugiau įspūdžių.
„2004-2006 metais buvo įprasta, jog įmonės pačios susikala medinę pakylą, pasikviečia kokią nors grupę, vyksta „Drasūs, stiprūs, vikrūs“ tipo žaidimai, sportinės užduotys. Pastaruoju metu norima mąstyti, veikti, iš anksto ruoštis šventei prisistatymą, pasirodymą, – sakė R. Žiogas. – Nebeakcentuojamas maitinimas ar renginio vieta, bet akcentuojamos pramogos.“
Pasak jo, pageidaujama kuo nepatogesnių, neįprastų rungčių – šventės dalyviams tenka bėgti, šliaužti purvu, klampoti pelkėmis, plaukti baidarėmis.
„Įmonės nori, kad darbuotojai mąstytų, veiktų kaip komanda. Renginių metu populiarios loginio mąstymo užduotys, madingos keturkovės. Žmonės ir iš anksto ruošiasi prisistatymus, demonstruoja kūrybinius įgūdžius“, – naujas tendencijas pastebėjo R. Žiogas.
Anot renginių organizatoriaus, žmones sudomina netradiciniai sprendimai. Kaip vieną įsimintiniausių R. Žiogas įvardino vienos įmonės kolektyvo sprendimą švęsti kubile. Tik jis buvo kitoks tuo, kad žmonės, mirkdami vandenyje, buvo vežiojami po miestą.
Pasak R. Žiogo, išskirtiniai įmonės darbuotojų pasibuvimai turi daug įtakos visos įmonės darbo kokybei.
„Vis dėlto daug kas priklauso, kiek iš renginio pasiima pačios įmonės, ne tik darbuotojai – ar po renginio vyksta aptarimai, rengiami straipsniukai, nuotraukos, ar yra skatinami geriausiai pasirodę darbuotojai“, – sakė renginių organizatorius, pabrėždamas, kad tokie paskatinimai itin motyvuoja darbuotojus.

Madoje – teatras ir karas

Pokalbininko teigimu, pastebimos švenčių tematikos mados. Jos stipriai priklauso nuo šalies ar net tarptautinių įvykių.
„Dėl Ukrainos įvykių šiemet vyrauja karinė tematika. Pastebėjome, kad būna, jog kelios įmonės rengia bendrą renginį, norėdamos geresnės pramogos. Šiais metais siūlome temą „Darbe kaip kare – mes pasiruošę viskam“. Iš 15 šią vasarą vyksiančių įmonių sąskrydžių net 12 pasirinko būtent karinę tematiką“, – pasakojo „Trijų karalių“ vadovas.
R. Žiogo teigimu, „kariauti“ panorusių įmonių darbuotojai pasitinkami uniformuotų renginių vedėjų, statomi į rikiuotes, vyksta muštras, dažomi veidai. Taip pat dažnai įmonės kolektyvo renginys neapsiriboja viena vieta.
„Atlikdami užduotį dalyviai turi nukeliauti į kitą vieną, pakeliui turi praeiti registracijos punktus, surinkti vėliavas. Skaičiavome, kad karinės tematikos įmonių vasaros sąskrydžiuose dalyvauja 10-15 proc. daugiau dalyvių nei kitose tematikose. Kai kuriose įmonėje skaičius būna didesnis ir 20 proc.“, – aktyvumu džiaugėsi pokalbininkas.
Dar viena pastarojo meto mada – kolektyvo kelionė į operą, teatrą ar naktinį klubą.
„Praėjusiais metais 60 proc. įmonių kolektyvų rinkosi teatrą. Tuomet visi pavakarieniauja, tada stebi spektaklį. Tiesa, teatras – gana „popsinis“, pavyzdžiui, „Domino“, bet spektakliai madoje, nes Dramos teatro šiuo metu neturime“, – pasakojo R. Žiogas.

Išmoko švęsti

Pasak pokalbininko, keičiasi ne tik šventės formatas, bet ir įmonių bei pačių žmonių požiūris į pasilinksminimus. Renginių organizatorius pažymi, kad naujos švenčių mados rodo, kad žmonės išmoko švęsti.
„Žmonės nebesilaiko standartų, nebėra suvaržymų. Jie išmoko švęsti, nebėra mišrainių balių, nebėra banalybių, visiems norisi gražaus reginio. Programa yra svarbiausia, o maistas ar šventės vieta nebėra tokie svarbūs. Šventė gali vykti nors ir statybų aikštelėje, jei tik yra gera idėja“, – įsitikinęs R. Žiogas.
Jo teigimu, jei anksčiau buvo populiaru samdyti lietuvių atlikėjus ar grupes pasirodyti šventėse, dabar labiau mėgstami užsienio atlikėjai, o neretai jų išvis atsisakoma, galimybė pasireikšti suteikiama muzikaliems darbuotojams arba pailginamas rungčių bei žaidimų laikas.
„Išskirtinis mūsų reginių bruožas – atskiros zonos, kuriose pastatytose palapinėse vyksta skirtingos veiklos, pavyzdžiui, masažai, šokolado ir vaisių fondiu, vyno, kitų gėrimų, cigarų degustacijos, žaidimai, kad kiekvienas rastų sau tinkamiausią“, – pasakoja renginių ir pramogų organizavimo bendrovės „Trys karaliai“ vadovas.
Vis dėlto, pokalbininko nuomone, nors ir teigiama, kad nori švęsti netradiciškai, tam tikros tradicijos išlieka.
„Jei nėra tradicijų, nėra kas vienytų. Žmonėms patinka tradicijos. Visų įmonių, nesvarbu, kad jos sako, jog nenori standartinių rungčių, sportiniai žaidimai visada baigiasi virvės traukimu. Nori netradicinių renginių, bet visi baigiasi fejerverkais, per jubiliejus linkima ilgiausių metų“, – šypsojosi R. Žiogas.

ENTUZIAZMAS. Jauna, tačiau patyrusi ir energinga renginių ir pramogų organizavimo bendrovės „Trys karaliai“ komanda siekia tik geriausio rezultato – kad įmonės vakarėlis paliktų įspūdį ilgam.

Komentarai

Komentarai